بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان، که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، در شرایطی که هفته گذشته شاهد بهبود اوضاع و کاهش شمار شهر‌های قرمز بودیم و این گونه به نظر می‌رسید که موج هفتم شیوع ویروس و بیماری از قله خود عبور کرده است، بار دیگر شاهد افزایش شمار شهر‌های قرمز هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی از نمایندگان مجلس اظهار کردند که دولت در راستای همسان سازی حقوق ها، تصمیم دارد ۲۰ درصد افزایش حقوق را برای کارکنان و بازنشستگان در نیمه دوم سال اعمال کند.
قرار است قیمت هر لیتر بنزین در ترکیه ۱.۵۵ لیر افزایش یابد.
در شرایطی که یکی از ابزار‌های سیاست گذار برای کنترل گردش نقدینگی و تورم، تغییرات نرخ سود بانکی است، گفته‌های اخیر رئیس کل بانک مرکزی، نشان می‌دهد که تغییر نرخ سود جایی در سمت و سوی تصمیمات نخواهد داشت و تمرکز روی ناترازی بانک‌هاست تا کاهش یابد.
هفته آینده گرم ترین روز های سال را سپری می کنیم که به تبع آن مصرف برق هم افزایشی می شود بنابر این باید پرسید وزارت نیرو برای این روزها چه تدابیری را در نظر گرفته است.
قیمت جهانی طلا در معاملات اولیه آسیا امروز(دوشنبه) با افزایش ارزش دلار کاهش یافت زیرا احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره فدرال رزرو بر جذابیت شمش تاثیر گذاشته است.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: بنده این موضوع را به صورت جدی پیگیر هستم و اگر وضعیت تورمی به همین شکل ادامه پیدا کند، حقوق کارگران و حتی کارکنان در نیمه دوم سال قابل افزایش خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از مصاف برابر مس رفسنجان، برخلاف انتظارات به صحبت علیه عملکرد داوری پرداخت.
معترضان در فرانسه بار دیگر نسبت به افزایش سن بازنشستگی در این کشور اعتراض کردند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: آلودگی هوا دوباره سراغ کلان‌شهرها می‌آید و برای دو شهر کرج و تهران افزایش غلظت آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس مرکز کنترل گاز کشور تصریح کرد: پیک مصرف در ابتدای هفته جاری را پشت‌سر گذاشتیم و وارد یک دمای متعادلی شدیم که حدس می‌زنیم در چند روز آینده مصرف ثابت بماند؛ اما در اواسط هفته آینده مجدداً یک کاهش دمایی داریم و افزایش مصرف را پیش‌بینی می‌کنیم.
برودت و سرمای حاکم بر کشور ادامه دار است و پیش بینی‌هایی مبنی بر کاهش دما وجود دارد.
نوید رجایی گفت: اگر نگاهی به شاخص کل داشته باشیم متوجه خواهیم شد که مقاومت یک میلیون و ششصد هزار واحد شکسته شده و بازار در این ناحیه تثبیت شده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ آذر) قسمتی ابری، غبارآلود و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۵ آذر) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
یک پژوهش جدید از جانب ناسا نشان می‌دهد که انتظار می‌رود سطح دریا‌ها در اطراف ایالات متحده سریع‌تر از آنچه قبلا تصور می‌شد، افزایش یابد. این مطالعه نشان می‌دهد که سطح دریا‌ها احتمالا سریع‌تر از آنچه قبلاً تصور می‌شد، افزایش می‌یابد، به این معنی که شهر‌های ساحلی کم‌ارتفاع در ایالات متحده ممکن است در دهه‌های پیش رو به مراتب بیشتر در معرض سیل قرار گیرند.
در شرایطی که نرخ ارز در روز‌های اخیر بنا به دلایلی افزایش داشته و در بازار غیررسمی به کانال ۳۶ هزار تومانی رسیده است، بازارساز تصمیم به تغییر سهمیه خرید ارز در بازار توافقی گرفته است.
صادق ضیاییان، با اشاره به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است و در شهر‌های صنعتی تهران، البرز، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.
افزایش قیمت دوباره در فورد
دولت مبلغ ۹۰۰ هزار تومان را برای افزایش پایه حقوق بازنشستگان در نظر گرفته که با لحاظ بندهای دیگر لایحه دولت که مربوط به سایر بندهای حقوق است تا ۲ میلیون تومان بالا خواهد رفت.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه تغییر چندانی نداشت اما تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار آمریکا و چشم انداز کاهش تولید اوپک پلاس، در مسیر ثبت نخستین رشد هفتگی در پنج هفته گذشته قرار دارد.
اسپیدتست بر اساس داده‌هایی که از کل کشور‌ها به دست می‌آورد، میانگین و میانه سرعت جهانی اینترنت را نیز محاسبه می‌کند. اکنون «میانه» سرعت اینترنت سیار ۳۰.۷۹ مگابیت بر ثانیه، سرعت آپلود ۸.۲۶ مگابیت بر ثانیه و میزان تأخیر ۲۹ میلی‌ثانیه است.
قیمت بلیت کنسرت‌ها دوباره افزایش می‌یابد؟
بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از ۱۲۰ به ۱۳۰ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۱۱۲ به ۱۲۹ شهر افزایش یافت.
بورس کالا تغییر در نحوه عرضه برخی محصول‌ها در تالار صنعتی در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت را ابلاغ کرد.
جزئیات عملکرد بانک رفاه کارگران در راستای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در سال جاری، اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ